Gå til hovedindhold
Hjem

Top menu

  • Leder-login
  • Artikler
  • Medlemsservice

Main navigation

  • Afdelinger
    • Mikro
    • Mini
    • Junior
    • Trop
    • Klan
  • Kalender
  • Merch Shop
  • Bliv leder
  • Mere ...
    • Kontakt
    • Om Thorolf
    • Info til spejdere og forældre
    • Rammer til flere
    • Udstyr
  • Leder-login
  • Artikler
  • Medlemsservice
  • Skriv dig op

JuniorOak City Rally supporterinfo

Kom og vær med til en ægte spejderklassiker. Her er lidt tips til dig som supporter

Vel mødt til friske tilskuer og supportere til Oak City Rally. Det er et stort arrangement med mange deltagere så her kommer lige lidt tips om, hvordan det løber af stablen.

Løbet starter på Farum station. Det er super festligt. Kom I god tid og forberede jer på at I skal finde P-plads lidt derfra på villavejene i omegnen. 

Hvis tænker at I lige vil købe kaffe og morgenmad i en butik - så gør det inden i kommer til Farum. Det er en lille stationskiosk - og rigtig mange deltagere. Det samme gælder toilettet. 

Junior stiller med to biler - Husk at det først og fremmest gælder om at have en sjov og sikker tur. Det er sjovt at starte ud i løb og det er også sjov at komme løbende i mål - og så må I løbe og gå ud på ruten så alle kan være med og have en sjov dag.

Vi har fået to forskellige starter:

Bil 76 - Start 10:14 - "Lynet og Skyerne"

Thorvald, Jacob,Erik og Augusta

Bil 117 - Start 10:39 - "Lynet og Ilden"

Tiki, Vigga, Tobias og Ella

 

Efter starten kan man køre i god ro og orden til Egemose Centret hvor der er arrangeret parkering på en mark hos naboen. Der er omkring 700 biler der skal parkeres og det går som regel helt fint. Men forbered jer på at det lige tage lidt tid at komme på plads. Husk at være søde ved de frivillige p-vagter. Det er spejdere lige som os og de har en stor opgave. Det koster 25,- kr at parkerer der dækker udgifter til leje af marken. Køb evt. p-billet på Farum station.

Se info om kørsel og p-plads her https://oakcityrally.dk/foraeldre-info 

På Egemosen er der grill med burger, pølser, sodavand, kaffe mv. Man kan selvfølgelig også tage madkurven eller en madpakke med. 

Når præmieoverrækkelsen slutter kl. 14:30 kan vi begynde at køre vores sæbekassebiler tilbage til trailoren sammen med alle de andre. 

Det kunne godt se ud som om vi får lidt regn. Sørg derfor gerne for at der er tørt og varmt tøj til løberne når de kommer i mål og tænk også over selv at være godt klædt på. Der er ikke mulighed for at komme ind eller i tørvejr.   

Kontakt

Thorolf - spejderne på Islands Brygge
Artillerivej 67
2300 København S
Danmark

kontakt@thorolf.dk
Læs vores cookiepolitik her

En del af

Det Danske Spejderkorps logo